Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Potřebujete si něco koupit, a nevíte, kdo to nabízí v jaké kvalitě, kde to sehnat za solidní cenu, který z možných typů je pro vás nejvhodnější? Zažili jste něco pozitivního nebo negativního s určitou firmou či výrobkem, a rádi byste to sdělili ostatním Okounům? Narazili jste na zajímavý test kvality zboží nebo webovou stránku věnující se spotřebitelské tématice? Potřebujete poradit, jak neúčinněji reklamovat před nedávnem nabytý šunt? Pak prosím, poslužte si.

Pokud nemáte konkrétní spotřebitelský dotaz, ale chcete si pouze postěžovat na poměry, pak prosím nezatěžujte tento klub, ale odeberte se do sesterského klubu Společnost, který určen mimo jiné pro diskuse na podobná témata.

Pokud máte konkrétní spotřebitelský dotaz na některé z témat, která jsou na Okounu zastoupena speciálními kluby, můžete se též zeptat přímo tam: česká pošta, džentlmenovy hadry a jiný věci, hardvér, jú pí sí, noutbuky, potraviny, rozvážka zboží domů, sluchátka, služby a energie, šlehačka, vstupenky.


lucipher ¯\_(ツ)_/¯ 
Zajíček své újmě, sedí sám.
 
Ciwe to jsou klauni
Sami o své újmě zboží nijak nemodifikujeme.
Sami o své újmě zboží nijak nemodifikujeme.
Sami o své újmě zboží nijak nemodifikujeme.
!!!
Opravdu kvalitní valašský oddíl. Jen pro srovnání, v noci na včerejšek jsem do nějakého random sportovního eshopu poslala dotaz na údržbu sport.bot, které jsme koupili jinde, ale oni je mají v nabídce. Ráno ještě před otvítačkou mi poslali obsáhlou odpověd. Během včerejšího dopoledne jsem to co doporučili naklikala + tedy něco navíc, aby byla doprava zdarma. Dostala jsem stovku slevu na první nákup, vybrala si poštu na doručení, těch možností tam bylo několik. Pár hodin od odeslání poptávky napsala ta pošta, že mi veze balíček a dneska by ho měli doručovat. Ano, byla to firma z Prahy.
Mrzí nás vaše nespokojenst, která navíc nebyla způsobena naší vinou.

O expedici jsme vás informovali malil, kderý odchází automaticky při expedici spolu s fakturou, číslem balíku a odkazem na trasování. Myslím, že došlo k nějakému omylu a hodnotil jste jiný nákuk (jiný eshop).

Vzhledem k nedostupnosti láhve na benzín Primus jsme vám zaslali totožnou láhev MSR. Ta má navíc bezpečnostníé uzávěr a je tudíž i dražší. Cenu pro vás jsme samozřejmě dodrželi původní (stejnou jako za láhev Primus). Vzhledem k tomu, že jste za stejné peníze dostal výrazně lepší zboží, jsem očekával spíše opačnou reakci ;-)

Na vysvětlenou bych pouze dodal, že jste reklamovala prasklé víčko u láhve SIGG. Tuto reklamaci jsme vám vyřídili výměnou, ikdyž se jednalo o škodu způsobenou dopravcem (reklamace měla být uplatněna u něj). Zpět jste náím zaslala kromě samotného víčka i uzávěr, který ke vší smůle, byl rovněš poškozen (obálka se při přepravě prodřela). Čímž nám vznikla další škoda, kterou jsme opět nezavili :(

Popis i fotografie zboží jsou dodány výrobcem. Sami o své újmě zboží nijak nemodifikujeme.
Když je to "veřejný statek" - ukaž zdroj ať si můžeme taky počíst...
Jednou z hlavních věcí, kterou se snažíme aby byla na co nejvyšší úrovni je právě komunikace se zákazníkem. - rychta. Pripomnelo nas ustav, kde jsme na pozici führera socialnich siti nabrali novou zenskou kterou sice Facebooky a jine Twittery evidentne velmi bavi, bohuzel vsak neni schopna vypotit delsi text ve kterem by nebyly betlemy gramatickych chyb.
!!!

(a moje obrovská blbost, že jsem se na ně na tu Heureku nekoukl...každopádně baví, kluci jedni)
Je tam toho víc, "z odesláním" je také pěkné.
Kvalita.
Z mnoha (reakce na rozzlobené zákazníky na Heurece). Ale když jsem si to teď přečetl jako jednu dlouhou reakci, tak směju nahlas.
To je jeden text, nebo výňatky z mnoha?
Inu, Jakub a Petr si udělali eshop, ale chodili jim tam lidi
Mrzí mě, jestli byl telefonát pro vás neslušný. Snažíme se předejít komplikacím. Většina zákanzíků platí převodem hned po objendání a platba se nám tak nejpozději následující ráno propíše.

Ke zpoždění došlo, jeslikož jsme boty museli stáhnout a přepravce dovezl boty ve skluzu. Nejsou to věci, které by měli omlouvat pozdější doručení, ale doufáme, že příště půjde vše jak po másle.

Objednávané rukavice měli být a počítali jsme i z odesláním. termín naskladnění nám sdělil dodavatel. Následně jsem vám i psam e-mail ohledně toho, že dodavatel nám objednávku zrušil.

Za horší kvalitu balení se omlouváme, není vždy snadné zabalit nefotrmné zboží…

veškeré krabice, do kterých balíme již byly použity. Znovu je vracíme do oběhu a posíláme do světa. (!!!)

Jednalo se o boty Hnwag Alaska GTX, ktere stand. prodáváme za 6197,- v době obědnavky byla cena 6,- (špatně nacenil ;-) )
Nabídl jsem vám cenu blížící se nákupní ceně, kterou jste neakceptoval. Ja zas neakceptoval vaše rady.

Požadovaná karabina Ocun Condor HMS Screw v modrém provedení ještě nebyla ani vyrobena. Proto jsme vám zaslali stejnou karabinu s červeným zámkem. (!!!) Nejste li s touto karabinou spokojen, nebo neplní-li správně svůj účel, tak ji samozřejmě vememe zpět

Během včerejška jsme byli na školení, proto jsme vám tel. nebrali.

Jednou z hlavních věcí, kterou se snažíme aby byla na co nejvyšší úrovni je právě komunikace se zákazníkem.
 
!!!
kkti
Radgost Připravujeme podrobnosti! 
:-))))
!!
!!!
jedno oko nezustalo suche :)