Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládeži

Spravuje:

davesade



Reklama



Jak to vsechno zacalo?
Projekt DOL je celozivotnim snem meho otce, stareho vodniho skauta a nositele vsech moznych titulu. Vetsinu sveho zivota zasvetil jeho realizaci - samotny projekt, detaily financovani, navratovost, rozbory dopadu na ekologii mista, spolupraci prilehlych statu a celkova rentabilita pro nasi republiku. Bohuzel, s nastupem jisteho Ing. na prezidentsky stolec se na projekt nalepilo spousta balastu a nesmyslnych navrhu na realizaci, coz z DOL udelalo papalasky projekt "kazdy svuj Batuv kanal" za 600 mld. CZK.

Klub jsem zalozil proto, ze mne velice mrzi, kdyz vidim tatuv sen rozcupovanej novinarema a i jinak rozumne smyslejicimi autoritami, na bazi naprosto falesnych argumentu a zamerne zkreslenych informaci.

Zavazuji se, ze budu pravdive tlumocit nazory sveho otce, ktereho se milerad v pripade zajmu zeptam na technicke detaily a zverejnim vhodnou dokumentaci. Roky jsem tatovi pomahal s podporou skrz technicke konference, cili jsem okrajove do cele veci namocen - v pripade, ze placnu nejaky technicky nesmysl (nejsem vodohospodar ani inzenyr), tak je to pouze moje blbost. Nebojte se mne upozornit a ja se zeptam taty na spravna data.

Tata jiz zodpovedel spousty vasich dotazu, no je to ve forme dlouheho psani, nebot tema je skutecne komplexni. Stahnete si PDF:
Odpovedi 1 - Odpovedi 2 - Odpovedi 3 - Odpovedi 4 - Prohlaseni signataru - Informace pro signatare - Re: odpar vody - Re: Skalicky

Tramp00x Migrant z mageo.cz 
Tak to je docela bida - 27 milionu tun. Nacase investovat do zeleznic. Misto do kanalu bez vody.
Po celé české železnici se přepravilo 27 milionů tun za rok.

https://logistika.ihned.cz/c1-66204190-nakladni-zeleznicni-doprava-v-cr-zazila-nejsilnejsi-ctvrtleti-darilo-se-i-vnitrostatni-silnicni-doprave-na-rozdil-o-mezinarodni

Po Dunaji z Lince do Bratislavy 7,7 milionů. To není zas tak málo. A směrem po proudu to narůstá, do Constanty už jde 12,5 milionů. A to jsou data z roku 2007 a doprava roste.

Asi ví, proč to posílají po vodě a ne po železnici.

Viz odpovědi 2.
Po celé české železnici se přepravilo 27 milionů tun za rok.


Po Dunaji z Lince do Bratislavy 7,7 milionů. To není zas tak málo. A směrem po proudu to narůstá, do Constanty už jde 12,5 milionů. Asi ví, proč to posílají po vodě a ne po železnici.
Tramp00x Migrant z mageo.cz 
Ale no tak.
koleje na jih nejsou nic moc.
Tramp00x Migrant z mageo.cz 
Proc jenom do Hamburgu, jinam koleje nevedou?
Do Číny a jiný Východ to může být přes Constantu i rychlejší než vlakem do Hamburku a pak lodí kolem celé Evropy přes Gibraltar.

Jak to bude vycházet ekonomicky se teprve uvidí. Ale stavební uzávěru a nějaké studie si to určitě zaslouží. Možná, že se to nakone nepostaví, páč vždycky budou nějaká levnější řešení, ale to vy teď nemůžete vědet.